وبلاگ رشد

سالاد مارچوبه

1395/4/18 21:46
نویسنده : مشاور
277 بازدید
اشتراک گذاری

سالاد مارچوبه

دوستان و همراهان عزیز بسیار سپاسگزارم از حضور پرمهر شما و الطاف بی دریغتان. نظرات و پیشنهادات سازنده تان سبب دلگرمی من هست و به زودی دستورات غذایی بسیار متفاوت و خوشمزه ای رو برای شما خواهم گذاشت. امید که مورد پسند باشد و اکنون ....

سالادی بسیار خوش طعم و خوشمزه با ظاهری متفاوت در انتظار شماست. لذت ببرید.

وبلاگ رشد

دستور پخت در ادامه ی مطلب

مواد لازم:

سرکه سفید .......... 1/4 پیمانه

روغن زیتون ........... 1/4 پیمانه

سس خردل ........... 1 قاشق چایخوری

شکر .................... 1/2 قاشق چایخوری

نمک و فلفل ........... بسته به ذایقه

*پنیر خامه ای قالبی ..... 125 گرم

گوجه رومی ریز ...... 125 گرم (از وسط نصف کنید)

باقلا  ................. 250 گرم

**مارچوبه .............. 2 دسته

نخودفرنگی .......... 1/2 پیمانه

 

فر را با حرارت 180 درجه سانتی گراد گرم کنید.

نحوه تهیه:

1- سرکه، روغن زیتون، خردل، شکر و نمک و فلفل را در ظرفی با هم مخلوط کنید. پنیر خامه ای را به قطعات 5 سانتی متری خرد کنید و همراه با گوجه های نصف شده در سینی فر قرار دهید. روی مواد را 2 قاشق غذاخوری از سس آماده شده بریزید و مخلوط کنید.

2- پنیر و گوجه را در فر از پیش گرم شده به مدت 15 تا 20 دقیقه قرار دهید یا تا زمانی که پنیرها طلایی شوند و گوجه ها کمی چروک شوند. کناری بگذارید تا خنک شوند.

3- باقلا را با کمی آب و نمک بپزید و پوست دوم آن ها را نیز خارج کنید. مارچوبه ها را هم بخار پز کنید ولی مراقب باشید له نشوند. نخودفرنگی ها را نیز با کمی آب بپزید. بگذارید همگی خنک شوند.

4- در ظرف مورد نظر باقلا، نخودفرنگی و مارچوبه ها را قرار دهید. روی آن ها پنیر و گوجه ها را گذاشته و باقی مانده سس را روی آن ها بریزید و سرو کنید. این سالاد با سس ترش و شیرینی که دارد بسیار خوش طعم است.

*دقت کنید پنیر خامه ای باید قالبی (مکعبی) باشه و نوعی باشه که در حرارت آب نشه. من از پنیر خامه ای مکعبی فیلادلفیا استفاده کردم.

** مارچوبه نوعی سبزی است که غالبا" به رنگ سبز و گاهی زرد رنگ نیز وجود دارد. در صورت در دسترس نبودن آن می توانید از کنسرو آماده آن نیز استفاده کنید.

وبلاگ رشد

سالاد مارچوبه - پرنیان

www.parnianmedia.com/page/products/315/سالاد-مارچوبه/
روغن را گرم کنید و نان را برای تهیه کروتن بپزید تا طلایی شود کروتن را با حوله آشپزخانه خشک کنید تا روغن آن گرفته شود مارچوبه را آب پز کنید تا نرم شود سپس هر ...

طرز تهیه سالاد مارچوبه و لوبیا سبز - آلامتو

www.alamto.com › سبک زندگیآشپزی
Oct 5, 2015 - امروز برای شما عزیزان طرز تهیه سالاد مارچوبه و لوبیا سبز را آماده کرده‌ایم که بسیار پرخاصیت است این سالاد معمولاً کودکان را هم به راحتی جذب میکند.

سالاد استیک و مارچوبه - پارسه گرد

www.parsegard.com/foodnutrition/سالاد-استیک-و-مارچوبه.html
سالاد استیک و مارچوبه سالادی لذیذ و مقوی است که سریع نیز آماده می شود.

سالاد مارچوبه - چی بخوریم؟

www.chibokhorim.ir/سالاد-مارچوبه/
سس مایونز ، روغن زیتون ، نمک و فلفل را مخلوط کرده و به سالاد اضافه می نماییم سالاد مارچوبه را به ظرف سرو منتقل میکنیم . میتوان با گوجه فرنگی و برگ کاهو سالاد را ...

May 10, 2013 - آموزش امروز یه نوع سالاد هست که با گیاه مارچوبه تهیه میشه گیاه مارچوبه ... در یک کاسه لوبیا مارچوبه پیاز و فلفل و چیلی و گشنیز و سیر رو با هم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وبلاگ رشد می باشد