وبلاگ رشد

اسپاگتی با ژامبون خامه ای و قارچ ایتالیایی

1395/4/8 21:48
نویسنده : مشاور
271 بازدید
اشتراک گذاری

اسپاگتی با ژامبون خامه ای و قارچ
عکس از وبلاگ رشد
نوعی غذای اصیل ایتالیایی خوش طعم. البته در نوع اصلی و سنتی این غذا از قارچ استفاده نمی شه ولی امروزه در آن تغییراتی ایجاد شده و در آمریکا نیز با قارچ مصرف می شود که طعم خوبی به غذا می ده. امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد. نام انگلیسی این غذا هست Carbonara (کربونرا).

 

دستور پخت در ادامه ی مطلب

عکس از وبلاگ رشد

مواد لازم:

اسپاگتی نازک .............. 1 بسته

پیاز خرد شده ................ 2 عدد

سیر خرد شده ............... 3 حبه

روغن زیتون ................... 2 قاشق غذاخوری

پودر عصاره سبزیجات ...... 1 قاشق غذاخوری

ژامبون خرد شده ............ 150 گرم + کمی اضافه تر جهت تزیین

پنیر پارمسان ................. 100 گرم

خامه کم چرب ................ 2 قاشق غذاخوری

قارچ ورقه شده ................ 100 گرم

کره ............................... 25 گرم

آبلیمو ............................ 1 قاشق غذاخوری

زرده تخم مرغ .................. 1 عدد

پیازچه خرد شده .............. 1 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل .................... بسته به ذایقه

 

1- کره را در تابه مناسبی حرارت داده و قارچ را اضافه کنید و کمی آبلیمو و نمک بزنید. حرارت را بالا ببرید و حدود 5 دقیقه تفت دهید و گرم نگه دارید. اسپاگتی را نیز با آبجوش و کمی نمک و روغن بپزید تا نرم شود (له نشود) سپس آبکش کرده و با کمی روغن زیتون مخلوط کرده و گرم نگه دارید.

2- روغن را در ماهی تابه دیگری با حرارت ملایم گرم کرده و پیاز و سیر را تفت دهید تا طلایی شوند. سپس عصاره سبزیجات را اضافه کنید. ژامبون را هم همراه با نمک و فلفل افزوده و تفت دهید (حدود 5 دقیقه). نصف از پنیر پارمسان را هم بیفزایید. خامه را هم ریخته و تفت دهید تا سس غلیظی به دست آید. زرده تخم مرغ را در کاسه ای جداگانه کمی با چنگال هم بزنید و به مواد اضافه کنید و از روی حرارت بردارید.

3- سپس اسپاگتی را با سس مخلوط کرده و کمی حرارت دهید. در ظرف مورد نظر کشیده و روی آن ژامبون ورقه ای تفت داده شده، پنیر پارمسان و پیازچه خرد شده بریزید. فلفل تازه نیز روی آن بپاشید.

Image result for ‫اسپاگتی با ژامبون خامه ای و قارچ Carbonara‬‎

 

پاستا با قارچ و سس خامه - آشپزيهاي مامانم.. - نی نی وبلاگ

motherschef.niniweblog.com/post/.../پاستا-با-قارچ-و-سس-خامه.htm...
پاستا با قارچ و سس خامه - مامانم چی برام پخته؟ ... تضمين ميكنه(به جاي فست فود و غذاهاي بيرون از خانه)از نظر رواني نيز نقش بسيار عمده اي در كاهش افسردگي خواهد داشت.
Missing: ژامبونcarbonara
خامه. 2 قاشق چايخوری. 4. فلفل سياه و تره فرنگی خرد شده. کمی. 5. ژامبون اسلامی سرخ شده. چند تکه. 6 ... ورميشل يا نولادی شيشه ای با قارچ و گوشت گاو : طرز تهيه و مواد ...
May 23, 2012 - 4- تخم مرغ ، پنیر ، و خامه را در کاسه بزرگی با هم مخلوط کرده و کمی نمک و فلفل به آن ... اسپاگتی ها را به ماهیتابه ای که مخلوط ژامبون و قارچ ها در آن است ...
هدیه ای شگفت انگیز و منحصر به فرد با ماندگاری طولانی. ... www.alamto.com/best-spaghetti-carbonara-recipes.html ... اسپاگتی با سس کاربونارا : روغن زیتون را داخل ماهیتابه بریزید و روی حرارت ملایم .... مواد لازم اسپاگتی پخته : 100 گرم قارچ : 50 گرم ژامبون .... پاستا پنه،مرغ،قارچ،شیر،خامه،سس کاربونارا،پنیر گودا و پارمسان .
Jul 28, 2014 - رول بادمجان با اسفناج و پنیر ریکوتا ایتالیایی ... قارچ مزه دار شده ... پیش غذای رول ژامبون با مارچوبه و پنیر ... مرغ ریخته شود باید کاملا داغ باشد تا با گرمای حاصل از آن تخم مرغ پخته شود و همین باعث ایجاد حالت خامه ای پاستا می شود.

آشپز کوچولو - غذاهای ایتالیایی

lovecook.blogfa.com/tag/غذاهای-ایتالیایی

نکته: علاوه بر سس پاستا، ماکارونی همراه با ریحان، روغن زیتون، گوشت، ... یک ردیف لازانیا ته ظرف بگذارید و روی آن قارچ و گوشت بریزید و با قاشق صاف کنید. ... مخلوط شیر و آرد رو با مرغ ها که سرخ کرده بودیم مخلوط میکنیم و در آخر خامه رو اضافه ... رویه بروسکتا از گوجه فرنگی - فلفل دلمه ای - ژامبون - پنیر موتزارلا استفاده می شود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وبلاگ رشد می باشد