وبلاگ رشد

کاپ کیک سبزیجات Vegie Cupcake

1395/4/16 21:19
نویسنده : مشاور
171 بازدید
اشتراک گذاری

کاپ کیک سبزیجات

Veggie Cupcake

تاریخچه ی تهیه ی این کاپ های سبزیجاتی بسیار خوشمزه بر می گرده به اونجایی که روزی داشتم سوپ تهیه می کردم و از مواد سوپ کمی اضافه اومد. قبل از این که با آب زیاد مخلوطش کنم کناری قرار دادم و از اونجا که همیشه در فریزر بنده همه جور خوردنی یافت می شه با خمیر هزارلا این کاپ های خوشمزه و خوشگل رو تهیه کردم. اسمش هم همسرم گذاشتن *مافین های لادنی* ولی من یه اسم دیگه براش انتخاب کردم که نگن ازشون تقلب کردم!!!  علت این هم که نام کاپ کیک رو براش انتخاب کردم با وجودی که در تهیه آن آرد به کار نرفته زیرا اولا" در قالب کاپ کیک تهیه می شه و دوما" به صورت یک نفره سرو می شه. خیلی سریع آماده می شه و حتی چنانچه از مواد باقی اومد برای سوپ یا مایه ی ماکارونی سبزیجات قابل استفاده هست. خمیر هزارلا در اکثر سوپرمارکت های بزرگ در دسترس هست. تهیه ی آن در منزل نیز ممکن است. شاید کمی وقت و انرژی  ببره و چرب تر از خمیرهای آماده ی بیرون بشه و در آخر اون طعم خوب و خوشمزه رو نداره!!! حتی از شیرینی فروشی ها نیز می تونید تهیه کنید. تقریبا" خمیر شیرینی زبان هست. البته اون تردتر هست. به هرحال امیدوارم در دسترس داشته باشید و از تهیه ی آن لذت ببرید.

دستور پخت در ادامه ی مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤فاطمه جون❤
9 تیر 95 4:15
من 21 تیر میرم تو 11 سال ممنون که لینکم کردی شما که خیلی وقته که لینکی
مشاور
پاسخ
به سلامتی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وبلاگ رشد می باشد